Python Classes Near Me | Join Our Complete Training Program

  • November 27, 2023 9:21 PM PST

    In our program, you'll learn how to write Python code from scratch, as well as how to use popular Python libraries and frameworks. Whether you're looking to start a new tech career or just want to learn a valuable skill, our Python training program can help you achieve your goals.

    • 148 posts
    January 24, 2024 4:09 AM PST

    Iedereen die online zoekt, heeft zich wel eens afgevraagd: hoe bepaalt Google precies welke pagina's bovenaan de zoekresultaten komen te staan? Als de belangrijkste zoekmachine ter wereld, die meer dan 63.000 zoekopdrachten per seconde verwerkt, hebben de ranking-algoritmen van Google een enorme invloed op de ontdekking en toegankelijkheid van informatie op internet. Achter de schermen worden de ranking-systemen van Google aangedreven door diepe neurale netwerken die een immens aantal complexe technische signalen en factoren op miljarden webpagina's analyseren. Hoewel Google de meeste van zijn specifieke algoritmen vertrouwelijk houdt, heb ik als SEO-expert die hun processen al meer dan tien jaar analyseert, waardevolle inzichten gekregen in een aantal van de algemene soorten criteria die Google prioriteit geeft bij het bepalen van zoekrelevantie en paginabevoegdheid. In deze post leg ik een aantal van de belangrijkste factoren uit die Google evalueert om de enorme hoeveelheid online gegevens te sorteren en de meest nuttige resultaten voor gebruikers weer te geven. Hoe bepaalt Google de ranking resultaten?